pimpirikliana Meram tıpı direkt aradım operatöre Fetal dna ile ilgili bilgi almak istiyorum dedim ve beni aktardılar bir yere Meram tıp yeni binadan gebelik polikliniğe randevu almam gerektiğini söylediler orada kontrollerim yapıldı, imzalarım alındı, Fetal dna istiyorum dediğiniz için ikili ve üçlü tarama için red imzası alıyorlar daha sonra rutinler alındı, beni verdikleri evrakla eski binaya genetik bölümüne gönderdiler , zaten gittiğinizde de evrak işlemlerini hallettikten sonra ödemenizi alıp direkt kanı alıyorlar, benim sonucum 17 günde çıktı bugün gittim, doktorla görüşme yapıp sonucu veriyorlar kendi doktorunuza götürmeniz için ama doktor gerçekten inanılmaz tatlıydı 🙏🏽