Kızlar takvime göre son 12 ☀️
Fakat dünden beri sol bacağımı, kalçamı hareket ettirdikçe bıçak batması gibi ağrı oluyor. Oturup kalkmam,yürümem zorlaştı.Adım atarken, yatak dönerken filan canım yanıyor. Magnezyum ilacımı da kullanıyorum ama fayda etmiyor.
Önerebileceğiniz bir şeyler var mı ?