36+4 haftalık hamileyim. 2 haftadır doğurdum doğrucam diye bekliyorum. Sancılarım var erken doğum riskim vardı. Ama bugün inanılmaz ağırlaştım. Yatamıyorum yatsam kalkamıyorum dönemiyorum yürüyemiyorum adım atarken minicik ve yavaş adımlar atmama rağmen çok canım acıyo. Karnım hep taş gibi. Ama bebeğin hareketleri falan iyi. Böyle olması normal mi acaba. Bunlar doğum belirtisi değil bildiğim kadarıyla. Sebebi ne acaba