Ben 5 haftalıkken gittim ilk muayeneye kese göründü ama bebek görünmemişti. Araya bayram giriyordu doktor bayram arkası gel tekrar bakalım bu haftalarda bebeğin görünmemesi normal dedi. Ben de kan vermem gerekiyor mu diye sordum beneği görelim öyle kan isticem dedi. Folik asit kullanıyor musun diye sordu ben de gebelik öncesinde kullanmaya başlamıştım zaten öyle olunca onu da yazmadı bu kadar. Yarın gitcem ben de 2. Muayeneye