Ben ilk medipol esenlere gittim ancak hem odaların camsız olması hem doktorun mesai saatleri dışında gelmemesi beni olumsuz etkiledi ve iki muayeneden sonra bıraktım iki kez de Avrasya’ya gittim evet doktor bilgili ilgili baya ama biraz sinirli insan soru sormaya çekiniyor muayenede böyle ise doğumda daha mı çok kasılırım diye düşünmeden edemiyorum aşırı kararsızım doğuma bir ay var napacağımı bilmiyorum