meri0602 Uygulamadaki tahmini doğum tarihine göre doğum yapan var mı acaba 😐 benim daha 13 haftalık ama ne zaman doğar merak ediyorum
Gokturkmom_ meri0602 Doktorum her kontrolde tahmini doğum tarihini söylüyordu son adet tarihine göre 🙈 tarihten 14 gün önce doğdu sezaryen doğumla ☺️
Noyimommy meri0602 benim tutmadı uygulama 40 haftaya göre hesaplıyor minnosum 38+5 te gelmek istedi 🌸
merve_tp meri0602 29 Ağustos görünüyor ama planlı sezaryen düşünüyorum ben de olur da erken gelmezse 30 ağustos doğurmayı düşünüyorum. Zafer bayramımızda 😍
meri0602 Gokturkmom_ sağlıkla büyüsün inşAllah saçma gelecek ama 40 haftada doğarsa Terazi olacak da 😅😅onu hesaplıyorum
meri0602 mrvshnsrcgl alakasız bi soru olacak ama normal doğumdan sonra eski haline geri döndü mü vajinanız maşAllah 4 kilo normal olunca çok merak ettim ben çok korkuyorum da eski haline dönmezse diye
ntgctsn meri0602 aynı durumdayız uygulama ve doktora göre 19 Temmuz görünüyor. Bebiş 40 haftayı geçerse aslan olacak 😅 merakla bekliyorum ben de, sağlıkla alalım kucağımıza 🌸🌸🌸
mrvshnsrcgl meri0602 yani ilk zamanlar tabıkı hıssedılmıyor bıraz kendımı toparlayınca kegel egzersiz yaptım eski haline geri döndü egzersizle çok iyi toparlanıyo bıde kemik suları içmiştim her gün hücrelerin ıyıleşmesine iyi geliyor
Noyimommy meri0602 bebiş ne derse o oluyor 😂ben geç gelir diye korkuyodum herkes öyle diyodu ilk bebeğin bi de erkek kesin 40 haftayı geçersin dedi çok şükür oğlum beni yormadı 🌸
lamiayldz merve_tp yaa bizm günlerimiz aynı resmen bende eylülde doğurmak istiyorum inşallah gönlümüzce olur 😍
meri0602 Havin49_ nasıl 29 görünüp 7 aylık doğdu uygulama 40 haftaya göre hesaplanmıyor mu yoksa Doktor’un tahmini mi 29 du
meri0602 mrvshnsrcgl ay çok teşekkür ederim cevap için sağlık sorunu olmadıkça bende nırmal düşünüyorum da çevre eski haline gelmiyor falan diyince bi korku oluştu bende de 🤭🥲
meri0602 ntgctsn amin inşAllah aslan çok zor yaa başak da zor diye korkuyorum kendime stres yapacak bunu buldum 😂😂😂🌸
mrvshnsrcgl meri0602 korkmasın korkmasın herkesin vucudu aynı değil doğan bebekte aynı değil siz kendinize güzel bakarsanız elinizden gelenı yaparsanız eskısınden bıle daha sıkı olur