yaseminuluss Arkadaşlar merhaba 14+5 iz şuanda kontrolümüz vardı bugün bebiş kendini göstermedi bildiğiniz oturuyo gibiydi doktorum hiçbir şekilde tahmin yapamadı sizde böyle oldu mu kızınız mı oldu oğluşunuz mu lütfen yorumlayın ❤️❤️
kurkmantosuzmadonna yaseminuluss benimki 18. Haftaya kadardı sanırım göstermedi. Oğlum oldu. Em son gittiğimde çikolata yemiştim hareket etmişti öyle görmüştü doktor.
sevdakalin yaseminuluss ben de bugün gittim poposunu dönmüştü göstermiyordu kendini o kadar çikolata yedim😔14+5
Hatice_00 yaseminuluss kızlar edebinden galiba saklıyor kendini 😅 sağlıkla kucağına alırsın inşallah ☘️🙏
sevdakalin yaseminuluss inşallah ya iki oğluşum var bi kızım olsun sağlıkla inşallah 🙏🏻 tabi söylerim🤭 Rabbim hayırlısını eylesin sizinde inşallah sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🙏🏻