sfdasci Herkese iyi akşamlar bebek bezi olarak ön planda molfix-prima-sleepy aklıma gelen markalar bunlar var sizin tercih ettiğiniz marka ve neden bu markayı tercih ettiğinizin yorumunu alabilir miyim?
ghostty sfdasci ben molfix aldım şuan için yenidoğan. Arkadaş çevremin deneyimine göre prima temiz içerikli değilmiş, sleepy çok çiş vs kaçırıyormuş. Herkes molfix ten memnundu🤗
kurkmantosuzmadonna sfdasci ben molfixten memnun kaldım. Ama şu sıralar gece taşması yapmaya başlamıştı bizde. Gündüz molfix gece prima kullanıyorum.
erikarpuz sfdasci sleepyden memnun kalmadım molfixten çok memnunum premium serisine yeni geçtim bir fark yok ama kalıpları değişiyor
katlav sfdasci bebeğim 31günlük prima kullanıyorum temiz içerikli olanını pampers harmonie gayet memnunum
sfdasci kurkmantosuzmadonna peki prima için içerik açısından sağlıklı değil diyorlar bir yan etki yaşamadınız mı?
sudeli4 erikarpuz cnm sence düz tamamı mavi paket olan molfix mi yoksa premium serisi mi daha geniş ikisinde deneyimlediğin için sormak istedim
aslmoms sfdasci ilk kızımda molfix ile başladık. İyi gelmedi tüm markaları denedim. Sonra BİM’in bezi çok iyi gelmişti. Bu sefer ben stok flnda yapmıyorum
sfdasci aslmoms molfixin mavi renkli paketi miydi kullandığınız? Premium olan çıkmış sanırım şimdi herkes ondan memnunmuş
kurkmantosuzmadonna sfdasci yok şükür şimdilik bir sorun yaşamadık. Sadece geceleri kullanıyorum zaten.
sfdasci Gokturkmom_ yaklaşık kaç ay/yıl oldu kullanıyorsunuz? Prima için kalite olarak mükemmel olduğunu söyleseler de sağlık açısından iyi olmadığını şu aralar çok duyuyorum
sudeli4 sfdasci yeni doğanda prima kullandım ama bebekler o kdr çok çiş kaka yapıyprlar ki çok sık değişmek gerekşyor haliyle ciddi bi bez masrafı oluyor malesef ki… molfixe geçtik hep memnun kaldık Eskiden molfix harikaydı çok kaliteliydi kullanmaya başladığımdan beri 3 kez değiştirdiler formunu ama yinede en memnun oldugum Bezdir kendisi
aayseunal sfdasci 2 numaraya kadar slepy öneririm 2 den sonra bozmuşlar yapısını 2 den sonra da molfix derim bütçe konusunda da çok pahalı değil ve her yerde bulunuyor
fgormez Molfix pure&soft yenidoğan aldım sebepleri Kokusuz Klor yok Doğal içerik Cilde uygun Yine çok bilinen prima mesela parfümlü klorlu içeriği belirsiz, özellikle yenidoğan dönemde kaliteli olmalı işi şansa bırakmamalı
nurellaaa__ sfdasci ben kızıma Molfix kullanıyorum hamileyim bebek için de yeni doğan Molfix aldım memnunum