_ebruliii Güzel anneler , benim 2 li taramayı haftam geçtiği için yapılmamıştı doktorum da 4 lüyü yaptırın dedi sizce yaptırmalı mıyım ?
_ebruliii mavisanne0 ben yaptırmak istiyorum baktım burada açılan konulara bazı kullanıcılar 2 li hariç diğerlerin de yanılma payı çok oluyor yazanlar olmuş da o yüzden bende sormak istedim
_ebruliii aleyflx herhangi bir sıkıntı çıkmadı değil mi 2 li hariç diğerlerin de yanılma payı var denilmiş de
mavisanne0 _ebruliii hiç denk gelmedim am ben ikili yaptırdım ilerleyen süreçte de detaylı yaptırdım zaten 2lide risk olup olmadığını görüp detaylı ultrasona yönlendiriyorlar şuan da bişey olsa zaten detaylı da da 4lü de de çıkar diye düşünüyorum. Allah sağ Salim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰
_ebruliii mavisanne0 başta çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun Allahım evlatlarımızı bize bağışlasın. Bir yanım yaptır diyor en azından aklında kalmasın diyor detaylı da çünkü bu testteki sonuçlara bakılmıyormus onu da her türlü yaptıracağım zaten