Canım 2 gün hastanede kaldım serum igne felan sonra tekrar elle muaine yaptı yukarı çıkmış ama gene orda sertlik var dedi , kabızlıkdan olabileceğini bağırsakların iyice dolmuş deyip 1 günde bağırsak için ilaçlar tedaviler yapıldı , şimdide pelvik bölgem de ağrı başladı kalçam da agrı var 😞 hayırlısıyla 38 kadar dayansam bende