Feyzaaaaaaaaaaaa Hafta Hamileyim hislerim çok az 2 hafta önce detaylı ultrasonda sıkıntı çıkmadı bu durumu yaşayan varmı
nehir_bozkirrr Feyzaaaaaaaaaaaa evet bende 21 haftalıkken yaşamıştım bu durumu neredeyse 2 gün bebeğimi hissetmemiştim ama 29-30. Haftaya kadar olabiliyormuş korkudan acile gitmiştim doktor öyle dedi kanama olmadığı sürece problem olmaz
Melike3506 Feyzaaaaaaaaaaaa 25 ve sonrasında daha çok hissediliyor o zamanlar tek tük hissetmek normal