Kızlar normalde 7 haftalık ama keseye göre 6 haftalık hamileyim ..
geçen hafta çarşamba günü akşamı kanamam başladı acile gittik hemen düşük iğnesi yapıldı fitil yazdı doktor .arkasına kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı..
Ertesi gün tam durucak gibi oldu ama akşama tekrar başladı bir sürü pıhtılar düştü ve halada cıkıyor bu kan pıhtıları ..bu süre içinde bayramda 2 kere acile gittik kanamam kesilmediği için ve taze kan şeklinde yani kırmızı renginde geldiği için gittik .bu durumda direk keseye ve canlılık var mı diye bakıyorlar.. onca kanamaya rağmen kese duruyor ama bu kanama ona zarar verir mi endişe ediyorum..😔 içinde canlılık görüldüğü için bekleyeceksin diyor doktor başka bişey demiyor. ..henüz kalp atışları duyulmadı ama kese için de hareketlilik var diyor doktor ..bu süre içindede düşük iğnelerine devam ediyorum..yarında tekrar kontrolum var .
Ancak 5 gün oldu hala kanamam devam ediyor 😔çok tedirgin oluyorum neden kanamam devam ediyor yada neden oluyor diye ..bu durumu yaşayan arkadaşlar var mı ?