aksoyyy Merhaba arkadaşlar geçen hafta keseyi gördük bu çarşamba günü de kalp atışı için gidicez inşallah herşey yolunda gider oksopar ve croasprin kullanıyorum bu durumu yaşayan var mı bi sorunla karşılaştınız mı
Gizem-2024 aksoyyy coraspini en başından beri kullanıyorum. 27 haftalık hamileyim doğuma kadar devam edicem. Her hangi bi sorun olmadı. Zaten kanda pıhtıyı engelliyor kanı sulandırıp bebeğe giden kan akışını artırıyor.
meryys aksoyyy Bende 5+3 oldum. Oksapar, aspirin ve progestan kullanıyorum keseyi gördük geçen hafta cuma. Bu haftada bebis için gideceğiz inşallah hersey sağlıklı ilerler hepimiz için 🫂
winniandfriends aksoyyy yaklaşık 12 haftalık hamileyim 6. haftadan beri oksapar ve progestan iğne oluyorum göbekten. Onun dışında en başından beri de coraspin ve progestan fitil de kullanıyorum ilave olarak. Herhangi bir sorun yaşamadım. Bebeğin gelişimi gayet iyi şu ana kadar. Bunları kullandığım için psikolojik olarak kendimi daha güvende hissediyorum hatta
meryys Gizem-2024 Aminn aminnn, Kesinlikle öyle ya doktorlar da bazen kendi aralarında değişiyor dedikleri iyisine gelmek önemi
aksoyyy Bugün doktora gittim şu an tam altı hafta üç günlükmuşum kalp atışını duyamadık doktorum daha çok küçük dedi altı Nisan’da kalp atışı için gel dedi herhangi bir sorun yok dedi her şey normal midir sizce siz de bu durumu yaşadınız mı