Kızlar selam şubat5 de kanamam başldı düşük yaptım 5 hafatlıkkem 12 subatt bitti bi hafta gibi bi süre sonra kanamam.
Dah sonra doktora gittim rahimde bişey kalmamaış dedi kürtaj olmadım.
Betam da 2 ye düşmüştü normalde 7 - 28 martta regl olmam lazım dedi hala olmadım.
Bu sürde çok kez korunmasız ilişki oldu hala adet olmadığım için gebelik testi aldım artımet sizce erken mi hafif regl olcakmış gibi hissediyorum ama olmadım iki gündür yapmalı mıyım beklemeli miyim bide bı yalancı pozitif yazmışlar kfam karıştı çok .
Akşam sabah idrarla farkeder mi bide yardıöcı olursanız bilgi verirseniz çok sevinirim