Kızlar 36+4 haftalığım bugün dün ise sancım oldu hastaneye gittim, açıklığımı kontrol ettiler yarım cm idi. Sonra sancimi hafifletsin diye serum taktılar bebeğim hareketleri iyi bu arada hatta çok hareketli idi, serumdan sonra biraz rahatladım ama sancı çıkmaya devam ettiği icin tekrar açıklığa baktılar 1 cm olmuş velhasıl açıklık kontrolü yaptıkları için dünden beri kanamam var zaten bu normalmiş ama anlayamadığım 2-3 defa ufak ufak peceteye sümüksü bı yapı geldi ama kahverengi olduğu için nişan mi değil mi anlayamadım sizce nişan olabilir mi ?