gizemozmn17 Grip oldum 3 gündür çok hastaydım karnıma öyle bir ağrı girdi ki yürüyemedim geçmek bilmedi kadın doğum aciline gittim ultrason nst baktılar şükür bir şey yoktu sabaha geçti ağrım bu neden olur acaba benim gibi sanci ağrı çeken oldu mu