Kızlar 18 martta adetime 9 gün kala awox silik çizgi vermişti burda paylaştığımda hayırlı olsun dediklerinde çok şaşırmış hatta inanmadım aynı awoxla 2 gün daha devam ettim çizgi gittikçe koyulaştı 🌸 22 martta reglime 5 gün kala beta da 255 ile öğrendim 🌸 yarın tekrar beta vereceğim inş sağlıklı bir artış vardır 🙏 ben 17 ay sonra ilk kez çift çizgi ve yüksek bir beta gördüm o yüzden hala kabullenebilmiş değilim ☺️bekleyen herkese sağlıklı gebelikler diliyorum 🙏