Nolcak ki sona kadar bekleyip perişan olmamış olursunuz bence iyi olmuş açılma varken doğumu başlatma. Bu arada zamani gelmese doğum başlamaz zaten sıkma canını. Benim de çok ileri gitti 38de kanama da oldu ama nişan değildi başlamadı doğum 40a yaklaştım şu an kara kara nasıl doguracagimi düşünüyorum