annecee35 Siz kaç tane hastane çıkışı aldınız toplam kaç tane almamız gerekir yaklaşık 6 takım aldım az mı olur
dgngr annecee35 1 tane var. 1 tane de isimli almayı düşünüyorum. 1 tane yenidoğan tulum, 4 yenidoğan zıbın, 3 karışık beden zıbın var, 2 tane 3-6 ay alt üst takım almayı düşünüyorum. 2 tane de 0-3 ay zıbın alırım.
AuraMomB annecee35 hastane çıkışı inan 1 tane aldım. Çocuk iri olur olmaz diye yeltenmedim bile Hastaneye yanımıza da 3-4 takım koydum 1 tane isimli diğerleri 0-3 aylık takımlar. Gerçi Nisan bebeği olacağı için çok fazla kıyafet almadım bile ben
annecee35 <a href=“https://mutluresim.com/image/1000052355.XuCTP2"><img src=“https://mutluresim.com/images/2026/03/23/XuCTP2.jpg” alt=“1000052355” border=“0”></a>
AuraMomB annecee35 bence de çünkü kg boyu ne olur belli olmaz alırsın elinde kalır hepsi de bi ton para kendi ihtiyaçlarınızı görürsünüz en güzelinden ben hep öyle yaptım bi de hediye olarak gelecek Bir de sizin yaz bebeğiymiş en masrafsızından çıtçıtlı badi bol bol😂
priencessgirlmom annecee35 1 tane isimli yaptırdım Müslin tulum seti 2 tane de var ama 2 tane daha almayı düşünüyorum 😀 sonrası da yaz bebeği olucak nasip olursa mayısta o yüzden bol bol zıbın aldım cicili bicili
annecee35 priencessgirlmom iyi yapmışsınız ben de zıbın aldım yenidoğan 7 tane 03 ay 7 tane 3 6 ay 7 tane çok kirletiyorlar diyorlar
priencessgirlmom annecee35 benim bu 2. Olucak kızımda kusma vs durumu yoktu 6 aydan sonra ek gıda döneminde baya bolca lazım olmuştu. Bazen bezden taşma durumu olursa çok gerekiyor
fgormez annecee35 hep bebeğin kilosunu düşünüyoruz ama kıyafetlerin boyu da çok önemli😅kızım 51 cm doğmuştu aldıklarımızı bir kere anca giydirmiştik o yüzden şimdi mesela tulum alıyorum almadan önce boyuna bakıyorum sizin de aklınızda bulunsun🌸
Kimya annecee35 ben iki tane aldım hastane çıkışı diğerleri 3-6 aylık felan. İlk çocuğum 52cm doğdu ve çok çabuk büyüdü. 32 haftalığım bu çocuğum için de uzun diyor çabuk büyür. Giyemeden büyüyor. Büyük al kıyafetleri küçük giyilmiyor ama büyük her sekilde giyilir.