Kızlar 2 gün önce adetime 6 gün kala krem rengi berrak bir renkte parmak arasında uzayan içinde çok az kan giib bişi gördüm adet öncesi akıntıdan farklı bir akıntı farkedince kan vermeye gittim 0,100 çıktı acaba umudumu kaybedip konuyu kapattım hatta yine yok diye oturdum ağladım . Ama akıntının şekli kafamı karıştırıyor acaba yerleşme miydi diye ? Yarın sabah yapsam adete 3 gün kala çıkar mı varmı benzer durum yaşayan böyle farklı akıntı görüp gebe olduğunu öğrenen ?