Merhaba ben hem devlet hem özel kontrollü olmak istediğim için bi kaç kez Eralp hocaya gittim diğer kadın doktorlar gibi suratsız değil sedyeden kalkarken yardımcı oluyor fakat çokta yeterli bilgi vermiyor bebek iyiyse durum iyiyse herşey normal deyip iki üç saniye kalp atışı dinletiyor o kadar