Kızlar 4 yaşında kızım var ve so bikaç gündür popomun içi kaşınıyor diyor. Baktım her yerine kızarıklık yok kurttan şüphelendim kakasınıda sürekli kontrol ediyorum poposunuda hiç kıl kurdu görmedim. Şişlik bağsur kızarıklık tahriş hiç bişey yok ama neden kaşınıyor anlayamadım fikri olan var mı? Son günlerde kakasını biraz sert yapıyor tam kabız diyemem ama her zamanki gibide değil. Günde 2 kez çıkıyor. Ve asla silmem her seferinde hep tertemiz yıkarım. Enfeksiyon olmasın diye. İç çamaşırıda hiç pis kalmaz altınada yapma huyu yoktur. Ama anne nolur popomu kaşı çok kaşınıyor diyo anlam veremedim napmalıyım