Semamomy Çamlıca hisar hastanesinde doğum yapan oldu mu tecrübelerinizi yazar mısınız. Hangi doktor olduğunu da yazarmısınız
nasibinkadar Merhaba 2019 yılında umut hanıma oldum 37+4 oğlumu ciğer geliştirici vurmadan aldı oğlum 15 gün küvezde kaldı kendide çok korkmuştu o zamanlar ben zaten çıldırmıştım çocuğa birşey olaca diye ben iyiydim ama oğlum yanımda değildi
Semamomy nasibinkadar nasıl bu kadar sorumsuz davrananildi nasıl olur yani neden 😣 korktum bende şimdi orayı düşünüyordum 😵💫
gulcegul 2022 de bende 38+2 ile Umut hanımda doğum yaptım biz hastaneden de doktorumuzdan da çok memnun kaldık yakın olsa yine düşünürdüm
sudenurysl Ben de 2021de normal doğum yaptım umut hanımda çok memnun kaldım şimdi 2.gebeliğim tekrsr ona gidiyorum