bbaskal sssee Her doktor farklı bir marka öneriyor bize önerilenler sana iyi gelmeyebilir belki folik asitler aşağı yukarı aynı ama markadan markaya değişiyor doktora sorman daha mantıklı
sibely12 Folik asiti genelde doktorlar verir doktoruna danışıp alman daha mantıklı bence ilk hamileliğimde folidoce kullandım şimdi yine hamileyim folbiol kullandım doktorların verdiğini aldım
aysima56 sibely12 folbiol iyi mi bana da verdiler de ben hamile kalmaya çalıyorum kalamıyorum herşeyim gayet iyi sağlıklı
Belgin17 sssee imam kullanıyorum. İlk gebeliğimde de onu kullanmıştım doktorumun önerisiyle kullanıyorum ama
Noyimommy sssee gebelik planlarken folidoce önermişti doktorum 3 ay kullanıp bırak demişti o şekilde yaptım
blue_berry Noyimommy ne zaman hamile kaldınız peki? Benim 4 ay olcak hala gebelik olmadı maalesef kullanmaya devam ediyorum
Nilozof sssee Markadan ziyade hangi formda olduğu önemli. Mümkünse metilfolat olsun, daha iyi emiliyor. Ben LetPlus kullanıyorum. İçinde B6 ve B12 de var
Noyimommy blue_berry 9 ay sonra oldu gebe kaldım ben ama benim eşim ameliyat geçirdi bende bi kontrole gitmiştim bi takviye verdi doktorum ondan sonra gebe kaldım