Arkadaşlar bebegim grip oldu hirilti burun tıkanıklığı ve göz akması başladı burun yıkamayı öğrendik yapıyoruz ama tam açılmıyor 3 cc sıkıyoruz her burun için sonra aspiratorle cekiyoruz bunu sürekli yapmak zarar verir mi bebeğime yapmasak nefes alamıyor yavrum iyice psikolojim bozuldu Allah tüm bebeklere şifa versin