dilos178 Ben de 3 sene önce hamileyken almıştım ehliyeti 🙂 Büyük kızım 4 buçuk yaşındaydı o zaman. Anaokuluna gidiyordu zaten ve bana çokça vakit kalıyordu. Verilen kitabı bir kere okuyup bol bol soru çözdüm. Son bir hafta kala çalışmaya başlamıştım. Tek seferde geçtim. Hem yazılıyı hem direksiyonu. Darısı sana ✨🤍