22 haftalık hamileyim. Son iki haftadır bebeğimin hareketlerini çok net hissediyordum ve oldukça hareketliydi. Ancak son iki gündür hareketlerini neredeyse hiç hissedemiyorum.
Bu sabah doktora gittim. Bana birkaç gün daha takip etmemi, eğer düzelmezse yatış verebileceğini söyledi. Sizce beklemeli miyim? Sizin de başınıza böyle bir durum geldi mi?