5 haftalık hamileyim. 2 gün önce kahverengi damla şekilde lekelenme oldu. Bu damla damla devam etti bugün doktora gittim. Keseyi 5 gün önce görmüştü. Bugün yine gördü problem olmadığını yerleşme olduğunu söyledi. Progestan verdi. Kullandım. Ama kullandıktan sonra kahverengi leke günlük perde bir parmak boyutunda oldu. Bu normal mi? Daha önce yaşayan var mı?