Selim_Alparslan aysglatmc İkinciyi hic sevemedim çünkü hep isimden oluşuyor ve beni çok boğdu her yerde isim yazması. İlki ikincisine göre daha güzel ama daha güzelleri olduğunu düşünüyorum.🫶🩷
Yazmelegi_ aysglatmc eger nakışlı alma şansınız varsa nakışlı alın bunlar zarar görüyor. Ama bunlardan biri derseniz 1.