anonim3838 Kızlar 17 Mart da hastaneye gitmiştim kese görünmez diye bakmadılar 10 gün sonra gel dediler perşembe günü 26 marta randevu aldım uygulamaya göre 5+3 oluyor kese görünür mü siz kaç haftada gördünüz
zey55 anonim3838 kese o haftalarda görülür elbette bebeği görmek için Doktorum 7. Haftada çağırmıştı beni
anonim3838 Selenay147 Aaa aynı haftada ve günde gidiyormuşuz unutmazsan eğer kontrolden sonra tekrar yaz :) inşallah görürüz bebek görünür mü acaba
servez08 Keseyi 5+3 de görmüştü doktorum haftaya yine gel dedi kalp atışı dinlemek için 6 haftada gittiğim de kalp atışını duymuştuk çok şükür yani tereddüt etmeden gidebilirsiniz
anonim3838 Selenay147 aşırı derecede göğüs hassasiyeti var ve çok büyüdüler bazen kasık ağrılarım oluyor ve sürekli uykum geliyor
anonim3838 sara29 işte sağlık ocağı dediki keseyi görüp bize bildirmen gerekiyor hastaneye gittim 10 gün sonra gel dedi oda 5+3 e denk geldi normalde bende 6 7 civarı düşünüyordum