sultanakcan Normalde alerjik rinitim var gebelik dolayısıyla ilaç kullanamıyorum. 10+4 Haftadayım tat ve koku duyum tamamen gitti. Burun etlerim şiş ve geniz akıntısı sorunu yaşıyorum. Gebelikte mi alakalı alerjiden mi? Yaşayan var mı canım hanımlar?
selo48 sultanakcan canım alerjik rinit bende de vardı . İki yıl raporlu alerji hapım vardı ama kullanamıyorum tabi 16 haftalık tek yumurta ikizi kızlarıma hamileyim. Benim de geniz akıntım çok oluyor hatta benim genelde sağ tarafıma aktığı için o tarafım arada kulağa vuran da ağrı yapıyor dil köküm o tarafın hassas tahriş oluyor
selo48 sultanakcan hayır tat koku kaybım yok siz burun tıkanıklığından bahsetmişsiniz muhtemelen sebebi odur