emin1333 Kızlar acil bakarmıniz 5 haftada kan testiyle gebelik öğrendim ama kese yok kimyasal gebelik mi yardım lütfen
sndyy_4343 emin1333 benim de kesem yoktu canım 684 beta olmasına rağmen 5. Haftada göremedi 6. Haftada gördük
emin1333 sndyy_4343 bugün kan verdim idrar verdim e nabizdan bakıyorum ama anlamıyorum düşmüş mü diye bir çok düşük var kanlarimdan
emin1333 ozlemanneyim ya çok korkuyorum asilama yaptım bir haftadır çok mutluyum var diye ama bugün vajinadan bakıldı ve kese yok denildi
emin1333 Nurbukk ilk 180 2 gün sonra 370 oldu bayram oldu yaptırmadım artık bugün altan muane oldum kese görünmedi kan ve idrar verdim ama sonuç alamadım bugun
sndyy_4343 emin1333 canım benim 380 ile görünmez zaten 1500 1700 olduğunda görünür benim kesemide görmedi benim 684 tü görmedi 1200 felan oldu görmedi en son 2000 lerde olduda öyle gördü ve gördüğü kesede minicikti
emin1333 mutl beklemek çok zor yaa yarin sonuçlarımi doktor söyleyecek inşallah güzel birsey der kaşık ağrım durdu ama göğüslerimde hala hasasiyet var
emin1333 sndyy_4343 teşekkür ederim cnm ama benim diğer değerlerim böyle gözüküyor gördüm ama bugünkü bakındım bulamadım çok sonuç var ama hiç birinden anlamdım negatif diyor
emin1333 sndyy_4343 gebeliğe bağlı durum tanimlanmamistir diyor hastalık durumu yazıldığı yerde bu cümle yazıyor 😧☹️
emin1333 GULSE23 ne güzel darısı başıma benimki gözükmedi ve kan idrar verdim sonuçlarını almadım ne olup bitiyor bilmiyorum kafam çok karışık birde 4 tane küçük kıstım de var
kps emin1333 tahlillerim kısmına girdikten sonra beta yazıp arat en son çıkan sonuç tarihine de bakarsın odur