Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, ben de 15 haftalık hamileyim ve hayatımda hiç olmadığım şekilde kabız oldum, Demir ilacından sanırım, bir daha ki kontrolde değiştirmek istediğimi söyleyeceğim doktora.Yaklaşık 2-3 haftadır var am bugünkü kadar hiç zorlanmamıştım.Bugün afedersiniz tuvaletten çıkamadım,ıkınıyorum sürekli olmuyor falan derken zar zor oldu.Ama karnım kasıldı haliyle,korktum da bir tık.Tecrübeli annelere sormak istiyorum,bir sıkıntı yoktur di’mi bebekte? :(