Kızlar 28.haftamdan sonra özele geçtim ve geçtiğim doktorun aşırı fazla hastası var, bulunduğum il de kendisinş tanımayan da yok zaten her neyse şu ana kadar 2 kez muayene gittim ve kapısnda 1 saat beklediğimi biliyorum ve bana 32.haftan da gel çalışabilir raporu alırız deyip bugünün tarihini verdi akşam 10-11e kadar çalışacağız dedi 5 gibi gel dedi gitmeden sekreterini aradım bana şuan yoğun olduğunu yarın aynı saatte gelmemi söyledi hal böyle olunca insan da heves de kalmıyor. Sizce başka bir doktora mı geçeyim yoksa bu doktor ile mi devam edeyim