Arkadaşlar ben dün kullanmaya başladım folik asitte bende çikolata kisti var endometriozis gebeyim bu arada 5 hafta 11 günlük 2. Günüm folik asitte bugün öncesinde agrirdi sağ tarafım kistten dolayı şimdi folik asitten mı bilmiyorum ama ağrısı hafifledi folik asit böyle etkileri var mı diye sormak istiyorum