sudeborakk ben normalde fit gibi idim göbeğim vs yoktu yani, 62 kilo 168dim, 2. Aydan direkt karnım şişmeye başladı gazdır ödemdir iner geçer diye bekledim bekledim 15. Haftada artık top gibi bi karnım olmuştu hızla büyümeye devam etti 29 haftalık oldum şimdi gören doğum gelmiş maşallah diyor, kalan iki ayda daha nasıl büyüyecek nolacağım hiç bilmiyorum o kadar erken kondisyonum düştü uykularım dönmem yatmam kalkmam oturmam ayakta kalkmam her şeyim zorlaştı ki .. İkimci hamileliğim ikincide daha hızlı büyüyormuş sanırım, epey kilo aldım tartıda ama yüzüm kolum bacağım hala ince hepsi koca bir karın.. aylardır kıyafet bulamıyorum giyecek hatta artık yeni aldığım hamile çamaşırları taytları vs de daralmaya başladı gerçekten çok şükür maşallah sağlıklı olsun gelişsin tabii ama küçük sağlıklı bi göbüşü en azından son aylara kadar çok çıkmamasını tercih ederdim sanırım.. nasip, iç karındır bünyedir hatta plasentanın yeridr bebeğin konumudur her şey etkiliyor sanırım, acele etmeyin bence hala kendinizi taşıyor olmanın eğilip doğrulmanın vs tadını çıkarın 🥲