Kızlar ya 18 Mart doğum yaptım arada üşüyorum yada terliyorum anlamdım gitti aranızda aynı olan varmı mesela şuan üşüme var.🤦🏻♀️ ateşim de yok sezeryan yerim gayet iyi süt salgılanıyor yada.baska başka bişey mi Allah korusun enfeksiyondan korktum ama ateşim illa çıkardı gece su gibi oluyorum yada donuyorim 🤦🏻♀️