Efil Eessrraamm 32 olduk biz de bugün. Geçen hafta çarşamba günü 1980 gr idi. Biraz önden gidiyoruz sanırım erken gelecek oğlum:)
Mirom Eessrraamm 32+2 olduk bizde paşam la bugün son 1 makina çamaşırımız vardi onları yıkadım serdim ütüler dolabına yerlestiririm henüz çanta hazirlamadim sizler hazırlıklari naptiniz kizlar bittimi alincaklar canta hazır mi
Mirom Eessrraamm kuzum bizim doğum ayın kaçına gelir 32+2 yim.ben simdi ikinci sezeryan olucak benm nasipse
AsilveAnnesi Sara91 28+6 da 1254 gr di suan 29+4 olduk normal mi ya sizce siz simdi daha tecrubelisiniz
Sara91 glbngms saglikli olsun yeter.minyon daha guzel dogduktan sora alir kiloyu😋 hem normal dogum olucaksa rahat dogurursun😍
Anneadayiii Eessrraamm 32+3 2000 kg idik 31+6 da dönmüş aşırı bir çatı ağrısı ve sancı ile gitmiyor bugun durdu zaman 😔