Minigim bence al canım bende aldım bebek arabasını coxukmarketten, beşiği de görümcem alcak, kıyafetleri fln da aldım cogunu . Maşallah senin de herşey iyiymiş benim de bugune kadar hiç problem cıkmadı doktorum artık alısveriş yapabilirsin dedi bende yaptım. Bi anda alınca sıkışıyor insan, bide erken doğum riskine karşı yavaş yavaş almak mantıklı 😊