merve041 ilk okul olarak gazipaşa en iyisi idi biz okurken oraya da torpilli aile çocuklarını alıyorlardı ama şimdi sistem eve yakın olması felan galiba . Ve başka okullarda açılmış olabilir bu arada . Kurs felan her şey var orası da bir il yani Allah şükür ben de eşim de üni ye kadar Kastamonu da okuduk lise dahil iyi yerlere geldik diyelim ☺️ hani doğu gibi düşünme orası bir il tabi bir İstabul Ankara da değil ama herşey de