tugcebayramm Kızlar önerilerinize ihtiyacım varr. Aydın şehir hastanesinde kadın doğum doktoru varmı bildiğiniz terslemeyen ilgili doktor
ebru_09__ tugcebayramm ben Nilgün Avşar’a gidiyorum kontrole gittiğimde ultrasonla bakarken detay veriyor risk var mı yok mu bebeğin pozisyonu suyunun yeterliliği bunları sormadan kendisi söylüyor
feyzaciim tugcebayramm merhaba canım ben gebelik öncesinde de Ali Soydar’a gidiyordum ordan devam ediyorum. rahat bir doktor gereksiz bilgi verip germiyor
tugcebayramm ebru_09__ Teşekkür ederim canım ilk defa Aydına gideceğim oğuzhan aksaya aldım bilmiyorum ama iyi ilgili bulursam değiştireceğim..
ebru_09__ tugcebayramm genelde erkek doktorlar daha iyi diyorlar ben ilk Sedef Irmak’a gitmiştim ultrason kağıdı vermiyordu bir şey anlatmıyordu bende değiştirdim şuan memnunum
nergis592_ muzeyyenavci11 bn gıdıyorum ama randevu alıyorum ıptal oluyo çalışma saatınden bı oturtamadım