rona26 prensesssannesi benimde 28 ama hiç belirtim yok bu ayda elendik geçen ay daha çok hamile gibiydim😅 hayırlısı olsun inşallah 🙏
prensesssannesi rona26 belki vardır ya test yaptın mı hiç benimde belirtim yok ama dayanamıcam yapıcam 🤣
rona26 prensesssannesi yok yapmadm yapmayı düşünmüyorum erken gebelik testleri genelde yalancı pozitif veriyor geçen ay silik çizgi çıkmıştı regl oldum günüm geçerse yaparm normal kaset test
prensesssannesi hunerg ovulosyondan çok anlamıyorum doğru sonuç veriyomu bilemem denemedim bide gebelik testiyle dene istersen inşallah vardır canım
-incivera Benim 21 ydi hala olmadım normal hamilelik testi yaptım çıkmadı bir de kan verdim bekliyorum sonucunu olmamam normal değil oldum olacağım gibi bir hassasiyet var karnımda ama bişey gelmiyor
-incivera prensesssannesi benimde daha önceki hamileliğimde böyleydi yarım saat bekledik yine değişmedi atmamıştım sabah baktığımızda belli belirsiz çıktı yine de yarın bir daha bak derim
prensannesi__58 prensesssannesi aynen bu genelde yanlış çıkarır dıyorlar bn de nımo aldım esım almış daha doğrusu Bnde de pozıtıf çıktı ama sevınemıyrm yanlış sonuç verır dıye