Kızlar iki aydır letu tedavisi görüyorum regl 3-7. günleri arası günde iki defa toplam beş gün kullandım geçen ay ilk kontrolde büyükmemişti tekrar beş gün kullanıp 20. günü anca büyümüştü bu ay da 20. gün 16 milim olmuş çok da büyümedi diğer ay günde üç defa kullanmaya başlayacağım sizce etki eder mi aranızda kullanan var mı