Çok geçmiş olsun, gözünüz aydın ☺️ darısı başımıza ❤️ benimde ikinci doğumum ilki İstanbul’da özelde yaptım. Sakarya’ya yeni taşındım bugün hastane kayıt için tahlil vs istediler. 39+2 yim. Çok tedirginim. Burada da kimsem yok 6 yaşında kızım var ailem Ankara’dan gelecek doğuma yakın yetişirler mi bilmiyorum refakatçi konusunda tedirginim yanız olursam bi süre problem yaşar mıyım onun stresi ayrı. Doğum odası doğumda yaklaşım süreci vs nasıldı acaba bende Erdal Yılmaz’a geldim