Kızlar merhaba 12 haftalik gebeyim ikinci gebeliğin ilki dusuk olmuştu. Şuan 7mde özgür ozdemir e gidiyorum ama doğumda özele gider miyim bilmiyorum devlet hastanesinde de takibime yapılsın Doğum dada devlet hastanesi düşünebilirim genelde numune tercih ediliyor ama normal doğumlarda negatif hikayeler duydum hep terettud ediyorum hackali baba da önerildi sizin devlet hastanesi numune yada hackali da onerdiginiz Dr var MK?