haticenurg Kızlar aralık ayında hafif orta yapışıklıktan dolayı Histereskopi oldum bir ay sonraki Hsg de normal çıktı şubatta Reglim 5 gündür bu ay 3 gün doğru dürüst oldum sizce tekrar mı yapışıklık olmuştur yoksa normal midir yaşayan var mı?
Leyla93- haticenurg korkutmak istemem ama yapışıklık tekrarlayan birşeymiş tabi doktorunuza sormakta fayda var herkeste değişiyordur ben yapışıklık için 3 kere operasyon geçirdim rahim filmi çektirdim 1 yıl sonra yıne yapısıklık olmuş tup bebek transferım oncesı tekrar operasyon gecırecegım 😔
ucigdem haticenurg merhaba rahım filmini adet önce mı sonra Mı çekilir kadın doğuma randevu alıp gitmemiz gerek sanırım
haticenurg Leyla93- peki sizin yapışıklığın derecesi ne idi benim hafif orta düzey dendi doktoruma sorduğumda bir ay daha gözlemleyelim dedi ama aklıma takıldı chatgptye sorduğumda rahim kendini toparlama aşamasında olabilir hormonal olabilir diyor ama korkuyorum
Leyla93- haticenurg haticenurg benım daha once gecırdıgım rahatsızlıktan kaynaklı yapısıklık oluyor hsg sonucunda hafif sineşiler yazıyordu çok yogun degıldı ama sizinki hormonal olabılır bence canınızı sıkmayın zaten bir sıkıntı görürse doktorunuz bilgilendirir inşallah hiç birşey yoktur 🌸