Kızlar 7 haftalıkken kontrole gittim ve kalp sesi duyamadık doktorum 3 gün sonra tekrar çağırdı ama yine duyamadık bu sefer de 1 hafta sonra çağırdı duyduk ama aşırı azdı ve doktorum sağlıksız ilerlediğini söyledi şimdi 10 gün sonra tekrar gideceğim başına böyle bir şey gelen oldu mu olduysa nasıl ilerledi lütfen cevap verin