elanur-ozer Arkadaşlar adetim 1 gün gecikti şüphem de var açıkçası ama bilemedim testteki karartı gebelik mi sizce ???
dilaradoyan elanur-ozer Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜
Panzehir Kızlar ben bunu yapıp kenara koydum simdi baktığımda ise sanki cizgi var gibi yoksa görmek istediğim için mi görüyorum kurumami
servez08 Evet çizgi var hayırlı olsun gebesiniz adetinize daha var sanırım o yüzden bu şekil de çıkıyor bir kaç gün sonra tekrar deneyin netleşir