barbies 18 haftalığım 2. Gebelik bende hissetmiyorum ebe aradi beni bugün ona sordum bende neden hissedemiyorum diye oda ya plesanta öndedir yada 1.5 yıl önce doğum yaptigim için ilk çocuğuma karın kaslarından kendine gelememiştir dedi internette de böyle diyo İlk doğumun üzerinden çok uzun zaman geçmediği için karın duvarı daha “gevşek” olabilir. Bebek rahim içinde hareket ettiğinde, bu hareketlerin karın duvarına çarpma şiddeti, gergin olmayan bir doku tarafından daha fazla absorbe edilir (emilir). Bu da sizin o minik kıpırtıları henüz net bir şekilde seçememenize neden olur.