aleyflx Sağlık ocaklari yapamiyormus geri cevirdiler. Iğneyi yapan Hemşire Hanım ile görüştüm ilacın çok pahalı olduğunu bu sebeple devletin böyle bir Prosedür uygulamaya başladığını yalan yanlış yere ilacın kullanılmaması gerektiğini O yüzden yalandan yatış yapıyor gösterip iğneyi vurup 15 dakika bekletip gönderiyorlarmış Ben ücretsiz vurundum iğneyi